supermorsa.blogg.se

Bloggen belyser min vardag som förutom familj, jobb, vänner och att göra saker som ger energi samtidigt handlar om att leva som "frisk" efter två omgångar bröstcancer.

Varma vindar

Publicerad 2015-01-21 22:49:00 i Allmänt,

Ojojoj. Som jag sa igår så är det en intensiv On The Mend-vecka i veckan. Idag fick jag ett ja från ytterligare en sponsor plus att reportaget om projektet visades på SVT Västerbottensnytt. Tre timmars filmning i studion och en dryg timme hemma hos oss blev ett nästan tre minuter långt superfint reportage. Har fått många positiva reaktioner på Facebook från människor som sett inslaget och från gamla vänner och bekanta som man inte hört av på jättelänge. Maken har också haft kontakt med en potentiell sponsor idag som kan bli någonting stort om det går igenom. Håller tummar och tår. I morgon har vi Rapunzels cancergala på eftermiddagen där vi också håller tummarna att få stöd till projektet. Det är svårt att vila huvudet när det händer så mycket på en gång.
 
Sandstrand....grönblått vatten.......restaurang på stranden.......blodröd solnedgång.....varma vindar.

Kommentarer

Postat av: Gugge

Publicerad 2015-01-22 14:03:06

Hallå! Såg reportaget på SVT play idag (var på stallet igår kväll) jättebra blev det. Håller tummarna att kvällen också blir lyckad!
Kram gugge

Svar: Ja, vi är jättenöjda! Många har delat reportaget (på Facebook) så vi har fått ganska mycket publicitet. Vi ses snart!
Jeanette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jag är en 52-årig kvinna som lever med man och två barn - en egenproducerad tonårsdotter och en bonusdotter. Har ett bra jobb, goda vänner och en syster och föräldrar som finns för mig. Det enda molnet på min himmel är att jag haft bröstcancer två gånger sedan år 2010 och försöker nu hitta tillbaka till att leva som "frisk".

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela