supermorsa.blogg.se

Bloggen belyser min vardag som förutom familj, jobb, vänner och att göra saker som ger energi samtidigt handlar om att leva som "frisk" efter två omgångar bröstcancer.

......ord, eller en ny låt

Publicerad 2015-05-09 10:35:02 i Allmänt,

 

Live forever

 

I have to catch my breath, you know

Slow down and find the urge to go

 

…..back to the way we were

when not everything was a blurr

and we didn't have a care in the world

and I didn't need to scream just to get fucking heared!

 

You know things have to get worse

before they change and the bubble burst

 

You know this happends when we lie

Live forever or soon to die

 

We say goodbye...

 

.....and go back to the way we were

when not everything was a blurr

and we didn't have a care in the world

and I didn't need to scream just to get fucking heared!

 

Stay still, don’t move at all

Listen up, don’t make that fall

Go back but not to far

and scream, scream, scream to get fucking heared!

 

Kommentarer

Postat av: Camilla Paleologou

Publicerad 2015-05-11 10:38:36

NY LÅT! <3 Mycket bra!

I helgen kom jag i mål! Så jäkla stolt över mig själv. Förra året mitt i skiten satt jag och tittade på kompisar som sprang Springtime i Helsingborg. Där och då bestämde jag mig att i år skulle jag vara med. :)
I lördags var det dags och jag GJORDE DET!!!! 5 km....jo jag fick gå lite mellan varven för tyvärr krånglade knät sista biten men såååå skönt det kändes....(KÄNNS väldigt mycket i kroppen idag kan jag lova) men så värt det! :)LYCKLIG <3
KRAM

Svar: Så himla strongt! Grattis! Uppåt & framåt! <3
Jeanette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jag är en 52-årig kvinna som lever med man och två barn - en egenproducerad tonårsdotter och en bonusdotter. Har ett bra jobb, goda vänner och en syster och föräldrar som finns för mig. Det enda molnet på min himmel är att jag haft bröstcancer två gånger sedan år 2010 och försöker nu hitta tillbaka till att leva som "frisk".

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela