supermorsa.blogg.se

Bloggen belyser min vardag som förutom familj, jobb, vänner och att göra saker som ger energi samtidigt handlar om att leva som "frisk" efter två omgångar bröstcancer.

Stillsamt värre

Publicerad 2015-01-03 18:36:00 i Allmänt,

Är lite för lat för att hitta på något större projekt men är för rastlös för att ligga i soffan och kanske bara titta på en film. Vad göra? Idag har vi varit ute vid havet och inne i stan och filmat miljöer som kanske kommer att användas i min video till "From can to can't". Det blåste och var ganska kallt men skönt att maken och jag kom oss ut och gjorde någonting tillsammans. Eftersom han har varit rejält förkyld i flera dagar är han nog mer tillfreds än jag med att ta en stillsam lördagskväll i soffan. Vi får se vart rastlösheten tar mig. Blir det för olidligt får jag väl anstränga mig och resa på mig.
 
Det känns som att det är länge sedan vi inte hade några barn hemma. Då de är hemma är det sällan några sysselsättningsproblem. Nu ska jag i alla fall göra lite Qi Gong eftersom jag knappt känner av två av tårna på höger fot.
 
Ska bli otroligt skönt att börja om och jobba till veckan, få lite normala rutiner och inte så förbaskat mycket fritid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jag är en 52-årig kvinna som lever med man och två barn - en egenproducerad tonårsdotter och en bonusdotter. Har ett bra jobb, goda vänner och en syster och föräldrar som finns för mig. Det enda molnet på min himmel är att jag haft bröstcancer två gånger sedan år 2010 och försöker nu hitta tillbaka till att leva som "frisk".

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela