supermorsa.blogg.se

Bloggen belyser min vardag som förutom familj, jobb, vänner och att göra saker som ger energi samtidigt handlar om att leva som "frisk" efter två omgångar bröstcancer.

On The Mend

Publicerad 2015-01-20 23:13:00 i Allmänt,

........On The Mend betyder "på bättringsvägen". Så är det verkligen. Idag har jag varit på ledningsmöte halva dagen och var inte helt mosad när jag kom hem. Skönt. On The Mend - projektet - är också vad hela den här veckan handlar om känns det som. Igår satt maken och jag och skickade ut information till ett gäng potentiella sponsorer och fick ja från en ny sponsor. Idag har SVT gjort ett reportage med tre artister, producenten av skivan och maken & mig. Inslaget kommer att sändas i morgon klockan 19.15 på Västerbottensnytt. I morgon ska jag träffa en potentiell sponsor. På torsdag ska vi på Rapunzels cancergala där de kommer att berätta vilka projekt som kommer att få sponsorpengar av dem....vi vet inte vilka förrän då....OCH på fredag får vi troligen svar från två potentiella sponsorer om vi får stöd av dem. Andas in........andas ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jag är en 52-årig kvinna som lever med man och två barn - en egenproducerad tonårsdotter och en bonusdotter. Har ett bra jobb, goda vänner och en syster och föräldrar som finns för mig. Det enda molnet på min himmel är att jag haft bröstcancer två gånger sedan år 2010 och försöker nu hitta tillbaka till att leva som "frisk".

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela