supermorsa.blogg.se

Bloggen belyser min vardag som förutom familj, jobb, vänner och att göra saker som ger energi samtidigt handlar om att leva som "frisk" efter två omgångar bröstcancer.

Sötsaker

Publicerad 2014-07-29 16:45:00 i Allmänt,

Humöret och orken är mycket bättre idag så vi bestämde oss för att åka iväg till det nya favoritstället vid älven. Med väskan full av melon, vatten, kaffe och mackor var det skönt att bara ligga och softa med en bok i handen och maken bredvid sig.
 
Jag är godissugen HELA TIDEN! Har alltid gillat godis, men nu är det extremt. Jag äter inte den mängd jag är sugen på varje dag - inte ens varannan - men jag TÄNKER på godis varje dag! Tur att åtminstone hälften av barnen kommer i kväll så att man har anledning att skärpa till sig och vara ett "föredöme"......tills de somnat. Nja - det håller föga eftersom ungarna är pigga och vakna längre än i alla fall mig. Får skynda mig att trycka i mig lite karra innan de kommer. Det är ju ändå bara tisdag..
 
Snart gör vi i ordning grillen och njuter av ännu en (lagom) varm sommarkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jag är en 52-årig kvinna som lever med man och två barn - en egenproducerad tonårsdotter och en bonusdotter. Har ett bra jobb, goda vänner och en syster och föräldrar som finns för mig. Det enda molnet på min himmel är att jag haft bröstcancer två gånger sedan år 2010 och försöker nu hitta tillbaka till att leva som "frisk".

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela